
17 lat tradycji
data: 22 grudnia 2015
Jubileusz marki Primavika
Bez konserwantów, bez barwników, bez polepszaczy, bez GMO… wszystko z naturalnych surowców wysokiej jakości, przygotowane tradycyjnym sposobem i zamknięte w szklanym słoiku. Brzmi jak opis domowych zapraw? Tymczasem to właśnie krótka charakterystyka dań gotowych Primavika, które niemalże wyprzedziły epokę. Rozpoczynając działalność w roku 1998, firma propagowała slow food w czasach, w których ten trend liczył sobie w Europie niewiele ponad dziesięć lat, a w Polsce prawdopodobnie nikt – łącznie z prezesem Primavika – jeszcze o nim nie słyszał. Primavika to firma z bogatą historią, liczącą ponad 17 lat, swój rozwój zawdzięcza ludziom pełnym pasji do zdrowego stylu życia. Dziękujemy naszym pracownikom za pracę w jaką wkładają w tworzenie marki oraz konsumentom za zaufanie.
Więcej o marce, przeczytasz:
1. Primavika – historia marki;
2. Primavika – wywiad do Slow Life;